繁體中文 | English | Italiano

當身體癒合,它癒合一切。

When the body heals, it heals everything.
當身體癒合,它癒合一切。
Daughter of Dr. Max Gerson - Charlotte Gerson *1
是藥物醫好您身體,還是您身體醫好您的病?

耳熟能詳*2,「每次去睇醫生嘅時候,醫生總會講,冇乜事嘅,大把人嚴重過您;又或者會同您講,乜咁遲㗎,您應該早些來睇醫生嘛。」

總之唔係太遲就係太早,唔會時間啱啱好。所以我好鐘意Sam Hui嘅歌。
醫生頌:
世界上有幾百樣人 祗發醫生一個
無論我點肚餓 無論我點折墮 終歸要醫好痛楚
世界上有幾百萬人 祗信醫生一個
成日替我檢驗 成日替我搞掂 一朝到晚維護我
你對佢多多講嘢 根本當唱歌 佢照顧你今生今世 你見佢多 收錢更多

世界上有幾百樣人 祗有醫生一個
能為我出力 能令我瓜直 始終永遠陪伴我

依家城市人有兩種模式,一是您有錢去醫療或保健;二是您埋頭苦幹工作,得到病頂唔順去聽醫生嘅說話。

又,依家流行每年體檢,都係 KPI*3嘅副產品。小宇宙(身體)係屬於您自己,所以責任都係,無論您食嘅食物,每做一樣事情,都係因果。

但係有些人不煙不酒,生活有節奏,食得健康住得舒適都有病。咁就要睇個人如樹上嘅一個生果,同一樹都有些靚D有些沒有咁靚。上天係唔公平㗎,所以就要學習逆境商數,印度有苦行僧,身體往往要吃苦才會強壯起來。

如果您記得曾經發燒,冇胃口,只有食白粥,兩三天病瘉後反而精神飽滿。這就是您的身體自我調節,我係主張斷食療法。既然係斷食,即係唔SELL健康產品,所以咪冇收入囉。但我自己以食療為醫療。

城市食療其實好簡單:唔去快餐店,少食有味精、防腐劑食物,多吃生果蔬菜。

*1【釋義】Dr. Max Gerson:was a German-born American physician who developed the Gerson Therapy, a dietary-based alternative cancer treatment that he claimed could cure cancer and most chronic, degenerative diseases.。
*2【釋義】耳熟能詳:指聽得多了,能夠說得很清楚、很詳細。
*3【釋義】KPI :Key Performance Indicators 關鍵績效指標

Dr. Max Gerson 癌症治療